Ledenvergadering Arent thoe Boecop 2015

Op woensdag 27 mei houdt oudheidkundige vereniging Arent thoe Boecop zijn jaarlijkse ledenvergadering.
De vergadering start om 19.30 uur en vindt plaats in het Gruithuis (Krommesteeg 11) in Elburg.

Tijdens de ledenvergadering passeert altijd een vast aantal punten de revue: bespreking van het verslag van de ledenvergadering van het vorig jaar, de jaarverslagen van de werkgroepen, het financieel verslag over het afgelopen jaar, de begroting voor het komende jaar en het verslag van de kascommissie.

Bestuurslid Carla Kühne is aftredend en niet herkiesbaar. Het bestuur stelt voor mevrouw Gretha Rozendaal in haar plaats te benoemen.
Tevens wordt voorgesteld in de al wat langer openstaande bestuursvacature (wegens het vertrek van voorzitter Rien Zwart), mevrouw Annelies Pruis – Vos te benoemen.

Tegenkandidaten kunnen tot één dag voor de vergadering worden aangemeld bij de secretaris van de vereniging, via info@arentthoeboecop.nl.

De stukken voor de ledenvergadering zijn voor een ieder beschikbaar via de website en zijn in geprinte versie beschikbaar tijdens de vergadering.

U dient ingelogd te zijn om het gehele bericht te lezen. Nog geen account?Inloggen